Νόνικα Γαληνέα
Το σκηνικό του Νίκου Πετρόπουλου για την Φαίδρα
Τσέχωφ
1976 - 77
Παραμύθι Χωρίς όνομα
Ιάκωβος Καμπανέλληςη3>
Νόνικα Γαληνέα - Κώστας Ρηγόπουλος
Εθνικό θέατρο 1995
Harold Pinter
Η επιστροφή
1977 - 78
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Μίνως Βολανάκης
Σκηνικά: Διονύσης Φωτόπουλος
Βασίλης Διαμαντόπουλος
Αλέκος Αλεξανδράκης
Νίκος Κούρκουλος
Νόνικα Γαληνέα
Συγγραφέας: Neil Simon
Μετάφραση: Νόνικα Γαληνέα
Σκηνοθεσία: Ανδρέας Βουτσινάς
Σκηνικά: Βασίλης Φωτόπουλος
1980 - 81
"Η εκατομμυριούχος", Τζορτζ Μπέρναντ Σόου, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Νοέμβριος 2009
Η Ιωάννα στην πυρά
Μέγαρο μουσικής Αθηνών, 2004
Νόνικα Γαληνέα
Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
Σκηνικά, Κοστούμια: Διονύσης Φωτόπουλος
"Δεν ειν' αγάπη πιο μεγάλη από την θυσία για όσους αγαπάς " Ιωάννα.
Θέατρο Ιλίσια
1996 - 1977
August Strindberg
«Ο χορός του θανάτου»
Παπαμιχαήλ - Γαληνέα
Μετάφραση - Σκηνοθεσία : Μίνως Βολανάκης
Σκηνικά : Διονύσης Φωτόπουλος
Κοστούμια : Jolanda Sonnabend
Ο αναντικατάστατος
Μάρτυς Κατηγορίας Θίασος Αλεξανδράκη Γαληνέα 1979
Κλυταιμνήστρα Επίδαυρος "Ηλέκτρα" Σοφοκλή 1997
«Φήμες» θίασος Αλεξανδράκη Γαληνέα Παράβα 1989
Λεωφορείο ο Πόθος
Λήδα Τασοπούλου Σπύρος Ευαγγελάτος
Αμφιθέατρο "το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα"
Μαγική εποχή 1963-1966
Περίοδος θεάτρου Τέχνης
Αλέκος Αλεξανδράκης
Θέατρο Διονύσια (Χορν) 1971 - 72
«Τέσσερα δωμάτια με κήπο»
Σκηνοθεσία: Marsha Taylor
Σκηνικά: Διονύσης Φωτόπουλος
"Η δίκη των φακέλλων"
Μετάφραση, Σκηνοθεσία: Μίνως Βολανάκης
Σκηνικά: Διονύσης Φωτόπουλος
"Ο γλάρος"
"Παράξενο Ιντερμέτζο"
Η Μελίνα με τον Αλέκο
Μπήκα στο μαγικό κόσμο του Κάρολου Κουν 1963-1966
Ο δάσκαλός μου - η ψυχή του θεάτρου Τέχνης.
"Ο γλάρος" του Τσέχωφ στη σχολή.
"Τώρα καταλαβαίνω... Τώρα κατάλαβα πως στη δουλειά μας δεν έχει σημασία αν είσαι ηθοποιός ή συγγραφέας - αυτό που είναι σημαντικό δεν είναι ούτε η φήμη ούτε η επιτυχία - τίποτα από αυτά που ονειρευόμουνα: είναι να μπορείς να υπομένεις."
Αυτό μου δίδαξε γιατί το ήξερε πολύ καλά.
"Ο γλάρος" του Τσέχωφ στη σχολή.
"Τώρα καταλαβαίνω... Τώρα κατάλαβα πως στη δουλειά μας δεν έχει σημασία αν είσαι ηθοποιός ή συγγραφέας - αυτό που είναι σημαντικό δεν είναι ούτε η φήμη ούτε η επιτυχία - τίποτα από αυτά που ονειρευόμουνα: είναι να μπορείς να υπομένεις."
Αυτό μου δίδαξε γιατί το ήξερε πολύ καλά.